wtorek, 31 stycznia 2012

O nas




Bardzo się jaram naszym chickitowym blogaskiem, ah i oh! Cieszę się, że będą
go współtworzyly takie fajne dziewczyny jak Aga i Morela, ja sama również będę dokładać wszelkich starań aby każda z Was znalazła tu coś dla siebie!
Chickitashop powstał z mojej zajawki na szeroko rozumianą kulturę skate/snow 
i z  zapotrzebowania na damskie ciuchy w takim właśnie klimacie, których zawsze było 
mi brak w polskich sklepach.
Blog ma na celu zjednoczenie wszystkich fajnych dziewczyn, z pasją, z zajawką z czymś 
co wyróżnia je z tłumu!
Taka jest dziewczyna Chickity!
Dołącz do nas!
Jeśli chcesz udzielać się na blogu, masz coś ciekawego do przekazania innym, lub jeśli masz pomysł na to co chciałabyś zobaczyć na naszym blogu, napisz chickitashopblog@gmail.com
Chickita

Post o mnie, będzie krótko, zwięźle i na temat. Longboard, snowboard, skateboarding, grafika, rysunek, fotografia, moda. Z czasem na pewno pojawi się więcej pasji 
i zajawek, a wszystko sprytnie połączone i wymieszane ze sobą jak tylko się da. Wbrew pozorom, to wszystko wcale nie jest "krótkie, zwięzłe i na temat", same się przekonacie. Fotografie, filmy, sesje zdjęciowe, info, muzyka i jeszcze więcej, a to wszystko tutaj!
To na razie tyle, pozdro!
Aga




Pomysł prowadzenia bloga Chickity był bardzo spontaniczny. Najbardziej podoba mi się to, że będziemy tworzyć coś razem, a być może dzięki Wam odkryję też jakąś nową pasję, natomiast ze swojej strony będę starała się zarazić Was swoimi- tańcem, muzyką, filmem, modą (czekajcie na pierwszą chickitową sesję!)
Same jestem ciekawa co z tego powstanie. 
Całuję,
Morela







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz