niedziela, 19 lutego 2012

O Nikicie słów kilka



Nikita to stosunkowo młoda marka. Założyła ją snowboardzistka i właścicielka dużego snow/surf/skate sklepu- Heida Birgisdottir z Reykjaviku. Na początku projektowała ubrania dla siebie, a po jakimś czasie postanowiła stworzyć własną firmę.  Jak sama mówi: "Szukałam ciuchów, które by mi odpowiadały, ale niczego nie mogłam znaleźć. W końcu przestałam czekać, aż ktoś zrobi ubrania, o jakie mi chodzi i zaczęłam produkować je sama".

Produkowane są dwie kolekcje- zimowa i letnia. Siedzibą firmy wciąż jest Reykjavik,
ale ubrania są dostępne w około 1500 sklepach stacjonarnych rozsianych po 30 krajach świata. Oczywiście, istnieje jeszcze sprzedaż internetowa.

Nikita to ubrania sportowe, ale jednocześnie kobiece. Dostosowane do aktywnego stylu życia, ale wciąż zaskakujące wzorami i kolorami.

Strona internetowa

Fan Page na Facebooku



Kanał Nikity na YouTubie


Ubrania Nikity są dostępne w Chickitashop!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz