poniedziałek, 6 lutego 2012

Zeep&Sleep czyli gadżety handmade dla każdej z nas!

Dostałyśmy maila od Karoliny, która od jakiegoś czasu zajmuje się wyrobami ręcznymi, zaproponowała w nim, abyśmy napisały na blogu o niej i jej dziełach :)


Oto krótka historia Karoliny:
"Zaczęło się od prezentów urodzinowych i później na Boże Narodzenie. Razem z Damianem (moim chłopakiem) zawsze woleliśmy zrobić dla siebie coś od serca niż chodzić po sklepach
i iść na łatwiznę. Z początku pomysły były różne, robiliśmy rzeczy z modeliny, z drutów
 i z drewna. Później zajarałam się szyciem i robótkami na drutach i uznałam że strasznie fajnie jest zrobić coś swojego i oryginalnego. Na Mikolajki uszyłam poduszkę a później
na święta wydziergałam szalik! W zamian również dostałam poduszkę i kosmetyczkę,
 które zresztą możecie zobaczyć na naszej stronie. Niedawno wpadliśmy na pomysł połączenia przyjemnego z pożytecznym i stworzyliśmy zeep&sleep. Nazwa wzięła się od naszych produktów ponieważ są to głownie poduchy i rzeczy na suwak czy guziczek,  które
w zależności od waszej wyobraźni mogą wam posłużyc za co tylko chcecie. Pierwsze wzory zrobiliśmy w modnych w tym sezonie motywach zwierzęcych ale już planujemy nowe kolekcje
 i nowe wzory."


Poniżej kilka zdjęć tych cudowności











Mamy dla Was również Walentynkowy konkurs Zeep&Sleep, wystarczy polubić fanpage Zeep&Sleep, udostępnić na swojej tablicy zdjęcie poduchy i zostawić pod nim komentarz "konkurs Zeep&Sleep i Chickitashopblog".
14 lutego, z osób, które to zrobią zostanie wylosowana jedna, która otrzyma piękną poduszkę serce od Zeep&Sleep.



1 komentarz: